Garantie
Hoe kan ik een klacht melden?
Een klacht kun je per e-mail of WhatsApp melden. Wanneer je een klacht meldt, dan nemen wij deze in behandeling en ontvang je binnen 1 werkdag een bevestiging van je klacht. Binnen maximaal 3 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Beschadigd of defect artikel ontvangen
Heb je een beschadigd of defect artikel ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Gaat het artikel defect binnen het zichttermijn van 30 dagen? Meld dan je klacht bij de klantenservice. Wij zoeken dan samen naar een oplossing.
Artikelklacht melden
Je kunt er in principe vanuit gaan dat een artikel bij normaal gebruik een bepaalde periode goed mee moet kunnen gaan. Gaat een artikel buiten jouw schuld om defect? Neem dan contact op met de klantenservice, wij zullen samen met jou en eventueel de leverancier naar een oplossing zoeken.
Garantieperiode
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een garantie periode van 3 maanden. Koop je een artikel op daretostore.nl en is dit artikel binnen 3 maanden defect? Neem dan contact op met de klantenservice. Uiteraard volgen wij bij het afhandelen van artikelklachten de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Gegronde klacht
Een klacht is gegrond en wordt door ons in behandeling genomen wanneer een defect niet is veroorzaakt door:
- beschadiging door opzet of nalatigheid.
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
- normale slijtage.
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Heb je vragen over producten, bestellingen, retouren of andere onderwerpen en kun je het antwoord niet onder 'veelgestelde vragen' vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De klantenservice is per e-mail en WhatsApp bereikbaar.
E-Mail: info@daretostore.nl
WhatsApp: +31 6 13225183