Veelgestelde vragen
Op www.daretostore.nl kun je gemakkelijk, veilig en snel online winkelen. De meest gestelde vragen vind je hieronder, gevolgd door onze klantenservice. Toch nog vragen? Dan helpen wij graag.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen ons best om je order zo snel mogelijk te verwerken. Wij streven er naar om je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd te hebben.
Moet ik voor de verzendkosten betalen?
Verzendkosten binnen Nederland zijn €6,95. Als het totale bestedingsbedrag boven de €75,- ligt, wordt de bestelling kosteloos verstuurd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je bestelling door ons ontvangen is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending, ontvang je een e-mail met een track-and-trace nummer. Daarmee kun je de status van de bestelling controleren.
Ik heb geen track-and-trace gekregen, wat nu?
Heb je geen track-and-trace ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?
Als je jouw pakket niet ontvangen hebt of als je nog vragen hebt over de zending, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van DHL. Contactinformatie kan je vinden op: https://www.dhl.com/nl-nl/home/contact-opnemen
Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
Wanneer je een bestelling plaatst is het niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Heb je vragen over producten, bestellingen, retouren of andere onderwerpen en kun je het antwoord niet onder 'veelgestelde vragen' vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De klantenservice is per e-mail en WhatsApp bereikbaar.
E-Mail: info@daretostore.nl
WhatsApp: +31 6 13225183